drickandet lades ner med tiden

Många mår väldigt dåligt idag av gårdagens drickande.
Men inte jag inte. Eftersom jag började dricka vatten och
treo väldigt tidigt igår så att jag skulle slippa bakfyllan idag.
Det var det värt! Och nu blir det inte att dricka på ett tag igen.

Jag vet inte om jag har sagt det tidigare men innan jag och min
pojkvän träffades så var jag jätte busig och var ute och drack osv.
Sen jag träffade honom har jag växt upp på ett mognare sätt.
Varken han eller jag dricker lika mycket längre. Och det är både
tryggt och skönt. Och eftersom inte han vill dricka så ofta och
inte så mycket så blir det ju automatiskt att inte jag heller gör det.
Och när jag skrev att jag hade växt upp på ett mognare sätt är
för att min pojkvän är 6 år äldre än mig, så man måste ju.
Annars märks åldersskillnaden. Vilket jag inte vill. Eftersom
jag vill att vi ska försöka ligga på samma nivå!

Nu ska jag ta mig en dusch och fräsha till mig. VIll lnte lukta
äcklig rök och sprit!
Ha en trevlig dag allihopa! Ser att solen börjar spricka fram lite
här nu.. hoppas det blir fint väder idag :)!

Kommentarer
Postat av: Nina

hade du en bra midsommar? :)



kram

2009-06-20 @ 16:16:10
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0