fröken fräken

Mina fräknar börjar komma fram nu när solen ligger på.
Uhh, jag gillar det inte alls. Dock sa min pojkvän att han tyckte det var sött.
Det var ju gulligt sagt av honom. Då blev man lite varm i kroppen.

När sommaren kommer, får ni också fräknar då? Eller ja, de som har, har ju
alltid fast vissa får starkare mot sommaren. Mina syns knappt på vintern, men
alltid när värmen och solen kikar fram så blir dom allt starkare.
Blir det så för er också? Och gillar ni det? Kan vara kul att veta =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har fräknar året runt, men dom syns mest på sommaren.

Och jag tycker inte om dom alls haha :>

2009-06-24 @ 18:05:28
Postat av: malin

haha nej jag tycker inte om mina heller:P

jag har sett dig jätte mycket nu på senaste, vad kul :D

såg dig en dag förut när du var vid konsum, men då såg inte du mig ;D o sen när du var med nicole hihi

2009-06-24 @ 19:18:13
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag har sett dig en del också :D

Ojdå, du får ropa på mig så jag ser dig också, jag är bra på att missa folk, haha :>

2009-06-29 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0