glad midsommar

Jag sitter här med huvudvärk och börjar redan känna mig bakis!
Började min midsommar med att dricka redan runt klockan 15.00
och hade rätt kul faktiskt. Träffade många från släkten och även
min kusin som jag inte har sett på hundra ååår.
Vi hade i alla fall kul. Jag gick i mina (12 cm?) klackar och jag höll på
att bryta fötterna av mig kan jag bara säga, vid flera tillfällen. Dock
kändes det inte med tanke på att alkoholen gör att man blir som
spagetti i kroppen.
Det var i alla fall galet kul att umgås med min kusin igen. Vi skrattar
alltid som fan när vi ses och vi är nog dom två som är mest lika varandra
i utseendet av alla kusiner. (Min och hennes pappa är tvillingar).
Kan nog vara därför, haha. Nej men nu har jag tagit mig två treo
och hoppas på att huvudvärken försvinner snart. Jag har börjat
piggna till i alla fall. Skönt det. Alkohol är inte lika kul längre som det
var när man var yngre. (Låter som att jag vore gammal?)
Nej men faktiskt... Förr fick man lov att busa.. Tigga sig fram osv.
Det gör man inte längre när man blir myndig. Då kan man bara gå ut
om man vill. Inte alls lika kul, haha. Men jag hade kul ändå :)
Hoppas ni hade en trevlig kväll och jag fattar om ni inte orkar läsa detta.
JUST JAAAAA..... inga bilder togs. Tyvärr! Förlåååt. Ska bättra mig!
KRAAM FRÅN MALIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0