godnatt

Sitter just nu i min supersköna rosa mjukisdress!
Älskar att ha på mig den när jag är hemma. Det är så himla skönt
att bara hoppa i den och inte känna sig så stel i  jeansen.
Nej, mjukisdress ska det vara hemma! Nu ska jag ta och tvätta bort
sminket. Hör säkert av mig imorgon!

Hoppas ni fick en trevlig kväll!

Ps. Ingen fick lika god mat som jag idag. Min pappa är superduktig
på att laga mat. Min pojkvän brukar kalla honom för ''man-gina''
för att han är så duktig på att laga mat och arbeta i trädgården och
samtidigt vara den där coola fixar nissen som pysslar o svetsar med
allt. Min pappa är riktigt ball. De ni...
Och nej, han är inte gay haha. Men han är nästan som en husmor!
Världens godaste mat, förstår inte hur han alltid lyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0