i dagens läge mår jag bättre

Jag vet inte om jag läser för mycket i media och sedan inbillar mig.
Men jag har faktiskt fått mycket bättre självförtroende sedan jag började läsa
blondinbellas blogg. Alla dessa tips hon har gett, har börjat ta sig nu.
Jag har aldrig gillat mitt utseende och kropp. Men nu kan jag börja se mig utan
smink och ändå tycka att jag ser helt okej ut. Och även min kropp.
Dock vill jag gå ner i vikt, men nu känns det som att jag är inte övertjock och jag
är inte pinnsmal.. men vem vill vara det? Jag är ju i mitten, är inte det bra egentligen?
Jag har följt hennes tips och jag mår bättre nu än innan.
Men som sagt, jag kan ha inbillat mig. Men det känns bra, faktiskt.

Hon är faktiskt en jättesöt tjej med ett stort hjärta och vill verkligen hjälpa.
Go Blondinbella!


Kommentarer
Postat av: julhia

sv: jo kanske de, kmr väl så småningom!

2009-06-22 @ 23:50:58
URL: http://juulez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0