inget intressant

Hejsan! Nu har jag inte skrivit på ett tag men tänkte berätta lite vad jag har gjort
under de senaste dagarna.
Jag har varit ute och fikat med min mamma ganska mycket och hon har köpt
mig en bok - Mia Törnblom - Mera självkänsla.
Det verkar riktigt bra och jag behöver verkligen mer självkänsla och självförtroende.
Och igår åkte jag till rättviksstrand och badade med mamma och lillebror.
Mitt första dopp! Den ni.....  Men svinkallt var det, haha.
Och så har jag solat as mycket och nu är jag tyvärr bränd och det svider lite och
min stackars solkräm är sluuuuuut. Så det blir väl att köpa både body lotion och
solkräm idag! I neeeeed it. Jaja, det var väl nog från min sida nu då.
Skriver kanske senare! Adios!

btw, på tisdag blir det 30 hela varma grader här i leksand.... gosh! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0