midsummer is coming

Imorgon är det midsommar! Jag ska verkligen försöka ta lite bilder.
Får även träffa min kusin Marlene som jag inte träffat på väldigt länge.
Sist tror jag var för några år sedan då vi hoppade på grannens studsmatta
sent på kvällen i spö regn och skrattade som galningar, (blev dock sjuk sen).
Men kul hade vi =) Hoppas det blir kul i år också! Dock utan studsmatta, haha.
Tråkigt är väl att det ska bli dåligt väder. Men vad förväntar man sig när det
är midsommar, det är ju alltid regn då. Eller har jag fel? Haha
Kanske skriver lite senare, ha en jättetrevlig kväll och ha en jätte fin dag
imorgon. Säger det nu i fall att jag inte kommer skriva något mer idag eller
imorgon. Stor kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0