Min fina vän

Hellre en bästa vän än flera oäkta vänner!
Jag tycker mycket om min bästa vän, hon gör mig stark, ger mig råd
och är världens gulligaste person! Her name is Paula! Vad annars? =)
Tack för alla goda stunder tillsammans med dig och hoppas vi får många
fler till. Dock så vet jag att jag har varit en dålig vän och hållt fast vid min
pojkvän istället för att umgås med dig. Det är svårt men jag ska försöka
bättra mig, jag vill ju mer än allt annat ha dig kvar som vän♥

No body is like you. Jag ska vara rädd om dig, det finns bara en av dig!

Kommentarer
Postat av: Paula

ÄR DU BÄST? JAA <3 Blir typ hur glad som helst av att läsa dina ursöta ord. Du ska inte känna dig dålig för att du vill vara med din pojkvän, det är förståligt. Du är ASBRA! Vi får ta och hitta på något riktigt roligt snart. Alltid systrar, puss! <3

2009-06-17 @ 00:47:19
URL: http://paaulas.blogg.se/
Postat av: Nina

fint skrivet :)

2009-06-17 @ 11:58:41
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0