nattuggla

Klockan är 02:41 och jag har precis städat klart. Ja, ni hörde rätt.
Min pojkvän och hans bröder sitter och spelar data och då hade jag tråkigt
men kom på att jag kunde passa på att städa när jag ändå var på hugget.
Så nu har jag diskat och sprungit runt och torkat rent bänkar och kastat
massa smutstvätt i tvättkorgen. Men nu är det fint igen, förutom all damm på
golvet. Det ska jag damsuga bort imorgon, annars väcker jag ju grannarna :).
Kände för att tända lite ljus, det fick upp en mysig stämning. Men ja, nu ska
vi försöka att sova! Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

tack raring :)



kram

2009-06-29 @ 20:16:23
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha:]En riktig nattuggla!:)

2009-12-07 @ 16:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0