sol sol strålande sol

Gud så skönt! Idag kom solen fram, äntligen! Som jag har väntat!
Så jag drog på mig bikinin, lite sololja och en handduk och gick ut i
solen och la mig och stekte. Det var något jag verkligen behövde och
nu känner jag mig jätte glad!

Jag tänkte planera lite inför veckan som kommer. Jag känner att jag
behöver göra något nu än att bara sitta inne och häcka på semestern.
Så jag tänkte kanske dra mig till gymmet och träna lite, även sola solarium
(om det inte blir fint väder förstås) och gå och köpa silvershampoo.
Jag vill ha mitt hår ljusare nu, men eftersom färgning sliter så fruktansvärt
på håret så tänkte jag börja med att använda silvershampo och vanliga
solens hjälp. Sen får vi se hur allt blir. Vill låta håret vila från färgning ett tag.

Nu ska jag fortsätta sitta och ha tråkigt. Eller nej, jag ska nog gå ut och
sätta mig på uteplatsen. Så skönt väder och klockan är halv sex på kvällen.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

tänkte bara berätta att silverschampo inte bleker eller gör ett hår ljusare, det tar bara bort gula/guldiga pigment i ett hår, främst blonda och gråa hår. du får bara en kallare ton i ditt hår av det :). de violetta pigementen reducerar de gula pigmenten i håret. blonda personer använder silverschampo just för att få en kall och snygg blond ton ist för en gul frisyr. =)

2009-06-27 @ 23:26:22
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0