utvilad

Hejhej!
Vaknade upp klockan tolv idag. Skönt att vila ut ordentligt.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Det ända jag vet hittills
är att jag snart ska hoppa in i duschen och sedan lite lite med mitt hår.
Tänkte prova lite nya lockar osv. Det är alltid kul!
Igår spelade jag på king.com igen, jag spelade för 200kr och nu har jag
inga pengar kvar... uhh rååå pank! Aja, ibland när man har för kul så
kan det gå illa istället. Men jag är inte ledsen för det, får väl tillbaka
pengarna förr eller senare ändå.
Föresten, vad händer vid midsommar för er? Själv vet jag att jag ska vara
hemma hos pappa och ha femkamp med min pojkvän och hans familj
+ min familj. Och på midsommardagen hade jag velat gå ut, men vet ej
om någon orkar haka på? Jag är på om någon annan är det med!

Ha en jättetrevlig dag och som det ser ut just nu så blir det sol idag,
men man vet ju aldrig med vårt taskiga väder. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0