-

Hejsansvejsan! Idag har dagen varit rätt bra faktiskt!
Vi hade som sagt radio idag och jag måste bara få skratta.. hahaha det gick så sjukt dåligt
men kul. Alltså ingenting blev typ bra, jag och marit råkade göra så att allt knasade till sig
fast på ett kul sätt. Vi har varit bättre, det var tyvärr sämsta gången och tur att vi inte gjorde
det direkt sänt, haha. Men det går bättre nästa gång, för vi kan detta =)

Idag blev det pizza till middag, vi orkade inte göra något annat så vi beställde, (fniss).
Har ni haft en bra dag?

Imorgon gruvar jag mig lite grann faktiskt.. jag ska nämligen ha utvecklingssamtal. Och jag
antar att min lärare kommer bara att klaga eftersom det verkar vara hennes uppgift, eller hur
ser ni andra på henne? Haha. Men men nu orkar jag inte ens tänka på det så nu ska jag vara
glad så länge jag kan. Hihi kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: Haha ja;)... Alltså det är för ljust nu, och typ fläckligt. Tänkte slinga det ljusare, men alla tjatar om att jag ska färga det mörkare istället, så i give it a try :)

2009-03-25 @ 18:53:28
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: lisa

Ah vet.. Kommer ångra mig nu emot sommaren, men det löser sig. :) Vill prova vara brunett ett tag.

2009-03-25 @ 19:06:37
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0