090308

Idag har jag jobbat, vi var klara på rekord tid. I normalt fall på söndagar så brukar vi
ha jobbat klart vid ungefär mellan 13.30 - 14.00..
Men idag var vi så duktiga att vi var klara 11.40... Woho.

Jag önskar att jag hade mer pengar förtillfället. Jag har sett så sjukt snygga kläder
som jag verkligen vill ha.. Men tyvärr inte har råd med. Tråkigt faktiskt!
Men nästa månad får jag bättre lön så då jävlar.. Haha. Fast hade tänkt att köpa en
ny laptop för de pengarna. Men vi får se! Behöver ju kläder mer än något annat just
nu..

Wohoo.. idag är det nio hela månader tillsammans med min darling! Kan inte förstå
hur tiden kan gå så fort? Tyckte det var nyss vi firade ett halv år.. Åhh hihi. <3

Kommentarer
Postat av: Pattie

nej det gör jag inte :D

2009-03-08 @ 20:11:37
URL: http://ungmammapattie.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-10 @ 02:26:24
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0