090312

Jag kommer nog somna tidigt ikväll? Jag är ganska trött just nu, ska snart ut med tvätten
till tvättstugan.. Och jag känner mig allmänt stressad för allt.

Men som sagt, jag ska ta en sak i taget och sen får vi se hur allt går.
Känner mig lite ensam just nu, min darling har dragit iväg en stund och kommer inte hem
förens sent i eftermiddag/kväll. Orkar inte förklara vad han gör men jag är i alla fall lugn.. Jag
litar på dig darling =)!

Men nu kom jag på en sak..
Eftersom jag är ensam just nu och det är jätte lugnt här så kan jag ju passa på att göra alla
grejer i lugn och ro.. innan det blir tvättstugan. Åh vad bra, då är det bara att sätta igång med
allt. Eftersom helgen är fullbokad.. totalt fullbokad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0