Ajaj..

Aj min mage!
Jag tror faktiskt att jag är allergisk mot mjölk produkter. Varje gång jag dricker mjölk,
yoghurt eller äter glass så brukar jag få jätte ont i magen. Både gasig, dålig och
att det sticker i magen.. Borde kolla upp det där. Eller så kanske det är något annat
fast att jag inbillar mig att det är mjölken, men jag tvivlar på det.

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket. Tråkig dag som vanligt, ingenting händer
i mitt liv längre.. känns som allting är detsamma hela tiden. Så sjukt trist!
Jag hoppas verkligen att jag kommer in på frisör, annars kommer jag bli så sjukt
ledsen så det finns inte.. Även om jag inte kommer in nu så ska jag fixa in mig på
något sätt ändå. Detta är min dröm, och jag ska klara detta!
Jag är jätte elak, men frisör är min dröm.. och jag känner att alla som håller på att
utbilda sig inom frisör, dom är mina konkurenter. Men jag kan inte rå för att jag
känner så. Eftersom jag vill ju också, lika mycket eller ännu mer..
Ingen kan någonsin förstå hur mycket detta betyder för mig.. Jag vill mer än något
annat.. Skulle kunna be till gud, om jag visste att han fanns. Inte min tro precis...

Men ändå, snälla gud.

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am ♥

jobbigt :(



kram

2009-03-06 @ 09:56:50
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: sofia

Vad kul att du kollar min blogg, ja jag har varit dålig på att uppdatera på senaste tiden men ska skärpa mig. Jag visste inte att du ville bli frisör? vad roligt! såklart du fixar det, jag vet att du grejjar det.



Ja matte är svårt men roligt när man kan det!

Händer i helgen då gumman? puss <3<3<3

2009-03-06 @ 21:11:09
URL: http://taidernutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0