avasti virusskydd

Nu känns det lite tryggare, jag har nämligen skaffat mig ett nytt virusskydd.
Innan har jag inte haft något, men du slipper jag vara rädd att datorn ska pajja.
Detta virus skydd är superbra! Den uppdaterar en gång per dag och den säger
till när den har uppdaterat, det kommer liksom fram en röst som pratar. Haha.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, rätt skönt att bara vara någon gång
också. Kanske ska passa på och göra uppgifter som är oklara eller också bara
låta allt vara och bara andas och vara jag. Det borde behövas just nu.
Skolan tar kol på mig och det känns som att hur mycket jag än lägger ner tid på
mina uppgifter så får jag inte bättre betyg. Tror att min lärare sätter betyg som
hon själv tycker, och jag tror att hon är lite anti mig. Men det jämar ju ut sig eftersom
jag är anti hon också, Haha.

Nu ska jag ta och kamma ut mitt hår och göra någon frisyr tror jag, det är ju kul =)
Kram på er, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anchi

sv: vi får ses någon gång i sommar! =)<3

2009-03-28 @ 18:40:51
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jepp jag hade det kul :D

2009-03-28 @ 22:13:18
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0