filmtime!

Känns som att jag bara skriver om vad jag har gjort på dagarna, hur intresserade
är ni egentligen av det? Jag känner att jag kanske borde börja fräsha upp lite här
i bloggen med något nytt. Jag vet inte inte riktigt hur jag ska göra den mer intressant
än, men det kommer jag väl på med tiden..
Nu ska jag i alla fall iväg en sväng och köpa lite godis eller något smaskigt och sen
ska jag lägga mig ner och kika på någon bra film. Jag har ju några att välja bland nu,
tänkte att jag kanske ska ta och se Australia eller varför inte A walk to remember. Jag
har faktiskt inte sett någon utav dom och vet inte heller vad dom handlar om än men
det får jag väl ta reda på när jag ska se dom.. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0