fredag

Dagen har varit ganska bra faktiskt.
Vaknade upp och var skit trött och tänkte skolka första lektionen och satte klockan på nytt
så jag skulle vakna upp och gå på nästa lektion. Men icke sa nicke, klockan ringde aldrig
så jag vaknade upp tjugo minuter innan nästa/sista lektionen skulle börja, så då struntade
jag i plugget idag.

Jag och älskling gick upp och fixade oss runt halv elva och sedan runt klockan halv två åkte
vi till borlänge och gick en sväng på kupolen och sedan åkte vi vidare till gävle/sandviken där
vi hämtade upp hans lillasyster som ska vara hos oss tills på söndag.

Sååå vi har myst framför Hitta Nemo med lite chips, dipp och läsk. Och nu sover hon som en
stock och jag har precis gjort klart två potatisgratänger tills imorgon. Yes, då var det avklarat.
Imorgon ska vi in med rebenspjällen i ugnen och fixa ihop en sallad, sen kommer gästerna.
Hoppas på en skapligt trevlig lördag =)

Hur ser eran helg ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0