miss you mommo ♥

Idag är det en jobbig dag men jag har tagit den ändå rätt bra. Men känner verkligen
gråten i halsen varenda gång jag får upp tanken i huvudet. För ett år sedan idag så
var det värsta dagen i mitt liv. Det var den dagen jag var på H&M och fick ett oväntat
samtal från min mamma som gjorde att jag bröt ihop totalt.. Att min mormor hade dött.

Jag känner fortfarande att jag inte riktigt fattat allt ännu.. Det är jätte svårt.
Men jag vet att hon alltid finns vid min sida ändå och det är skönt att ha henne där.

Jag älskar dig mormor, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. ♥

15/03/2008


Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am

beklagar :(



kramar

2009-03-15 @ 19:59:46
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0