torsdag

Hej på er!
Jag har inte skrivit så mycket på senaste tiden, det beror på att jag inte har mått så himla
bra. Jag har haft lite strul med skolan och så. Är så himla skoltrött..

Känner att jag behöver få lite pengar i pluskan snart så att jag kan köpa nya jeans. Tänkte på
jeansleggins, dom verkar så himla smarta och smidiga. Har knappt några jeans, dom går
ju bara sönder hela tiden för mig. Inte kul alls.


Härligt väder har vi ju fått nu i alla fall, det är ju positivt! Jätte härligt med sol.
Äntligen vår! Man blir så himla glad och frisk i kroppen på något sätt. =)

Ni får ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anchi

Jag har jeansleggings och dom är underbara. Köp det! :))

2009-03-19 @ 21:02:54
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0