tisdag

Ingen speciellt rolig dag precis.. försov mig till 07.30 imorse och fick skynda mig som fan.
Hade huvudvärk redan när jag vaknade och hade långt in på dagen tills min darling kom hem
så vilade vi en stund, då gick det över. Skönt säger jag bara! Jag hatar huvudvärk, det tar kol
på mig..

Imorgon har vi en sån sjukt lång dag! Jag ogillar måndagar och onsdagar.. De dagarna går vi
från 08.00 - 16.00 ... eller ja på tisdagar går vi från 09.00 - 16.00..
Men det är fortfarande förlångt för mig med tanke på hur jobbigt jag får om jag blir trött och får
huvudvärk vilket jag oftast får när vi går långa dagar. Sånna dagar gäller det att dricka mycket
vatten, vara ute mycket och få frisk luft och självklart äta en frukt eller ordentligt med lunch.
Hoppas det är pasta imorgon i skolan, jag har varit så sjukt sugen på pasta ganska länge nu..

Och ni som undrar varför jag hatar att vara i skolan och mår dåligt över att ens tänka tanken
att gå till skolan är...

...För att vi har världens dåligaste lärare.. Hon lär oss ingenting nödvändigt. Jag lär
mig absolut ingenting och vi får inte göra det vi vill göra. Hon pratar bara om sin familj eller
hennes tidningar som hon själv skrivit förr. Som om vi är intresserade av vad hon gjort
tidigare eller hennes familj? Eh nej... Vi valde antagligen denna linje för att utveckla det vi är
intresserade av.. men nejnej.... Förstår ni nu varför jag sökte om till Frisör? Man kan ju alltid
hoppas att man får utvecka sig där...

Kommentarer
Postat av: josefine

hahah aa det gjorde vi :P

2009-03-03 @ 21:21:11
URL: http://nazanem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0