dåligt väder men bra dag

Är hemma från skolan nu eller jag har varit det i ungefär en timma.
Jag var så trött imorse att jag höll på att skolka första lektionen, men
duktig som jag var så slet jag mig upp i alla fall och skyndade mig
dit. Första lektionen var engelska och det var rätt kul. Vi skulle bara
dela upp oss i två lag och tävla vem som fick mest poäng. Och sedan
var det svenska, då hade vi prov om Shakespeare, och jag tror faktiskt
att det gick bra! Jag kände mig väldigt säker på allt så jag hoppas det
gick vägen. Efter det så hade vi idrott, då blev det brännboll. As kul faktiskt!

Nu har jag lånat med mig en kamera hem så jag ska fota lite grann,
jag har lite rest uppgifter och sedan ska jag ta en för & efterbild på
mitt hår. Ska nämligen klippa/färga mitt hår imorgon, det ska bli toppen!
Nej, nu har jag inget mer att skriva. Kanske skriver lite senare. byebye

Kommentarer
Postat av: Nina

brännboll är kul ibland :D

2009-05-28 @ 16:09:21
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0