...

Godmorgon

Hemma idag.
Jag har ju förkylning och vi ska vara ute med klassen, så jag skippar det
och är hemma och blir bättre till nästa skoldag istället. Låter inte det bra?
Ni vet den där mobilen jag snackade om?
Jag vann den i alla fall, eller ja, jag vann auktionen. Så nu ska jag bara
betala den och sen kommer den förmodlingen hem till mig (om inte denna
person lurar mig på pengar förstås..). Hehe
Den är helt ny och olåst. De fick en helt ny precis innan garantin gick ut och
den sålde dom nu så wiiiie :D

Nej nu ska jag hoppa ner i sängen igen och tycka synd om mig själv och
även längta efter min bubbilubbibabyälskling som är och jobbar just nu<3.

Have a great day ♥

Kommentarer
Postat av: paula

Ska du fortfarande har tre ?? Eller kommer du byta till Comviq igen? COOOOOOMVIQ MALIN, COMVIQ! Så kan vi sitta och prata i timmar som vi gjorde förut





:):)

2009-05-04 @ 17:16:01
URL: http://paaulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0