Skickade ett sms till Madde imorse om att jag hade vaknat, med tanke på
att jag alltid försover mig. Men jahapp, då hade hon försovit sig, haha.
Men vi kom fram till gymmet ungefär precis när de öppnat, och så köpte vi
våra supersnygga gymkort, haha. Okej jag var lite ironisk. Hade man vetat
att man skulle bli fotad så hade man ju fixat till sig lite grann i alla fall.
Vi gymmade i ungefär 45 min och jag sprang för det mesta bara på spring-
bandet. Så härligt!
Och efter gymmet blev det idrott, snacka om trött man blev. Jaja, det var typ
så min dag såg ut. Gym och idrott.


Mitt gymkort, gud vad snygg man kände sig på kortet.. *ironisk*

Och sedan ringde mamma mig och berättade att min nya bebis hade kommit
på posten, så hon åkte upp till mig och lämnade den.
Jag har dock suttit och krånglat med mobilen fram tills nu, för att jag ville ha
sms:en och alla kontakter på sim-kortet så jag får med dom till den nya
telen, men nej... sms:en vill inte, bara kontakterna. Någon som vet om man
kan kopiera över alla sms:en till sim-kortet?


Min nya mobil


K850i, my new love 5,0 megapix

Kunde någon hjälpa mig om hur jag kopierar över sms:en till sim-kortet?
Snälla?

Kommentarer
Postat av: Nina

niiice :)

2009-05-12 @ 16:58:57
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0