hejsan

Jag är lite smått trött.
Har nyss vaknat från en liten stunds vilande och nu sitter jag här igen.
Jag skulle plugga idag och när jag satte igång så sket det sig allt.
Jag försökte verkligen men det var svårt. Så jag ger nästan upp arbetet.
Sen så skulle jag laga världens godaste middag som blev förstört.
Hade maten förlänge i ugnen så nästan allt ''brändes'' bort. Det var lax
och potatis, såååååå gott. Synd att det blev så.

anywaaay
så har jag tvättstugan imorgon mellan 07.00 - 10.00 och ingen tror att
jag kommer orka gå upp då och tvätta. Men det ska ni få se att jag orkar.
Jag kan orkar allt... hehe nästan.

Jag vill gymma... fast det blir nog på tis och ons-dag som det ser ut nu.
Jag längtar! Det är så himla skönt att röra på sig... wiiie

Kommentarer
Postat av: Emilia♥

Ja okej, absolut att de då är:)

2009-05-24 @ 20:13:57
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0