jobb

Hello!
Idag har jag jobbat. Vi började halv fem imorse och var klara vid halv elva
och det betydde att man hade hela dagen fri framför sig, vilket var skönt.
När vi kom hem så tog vi oss en powernap och vaknade halv tre och jag
vaknade dock med huvudvärk. Sedan gick jag ut och satt mig i solen en
stund, jätte skönt! Sen åkte vi och köpte mat och jag gjorde hamburgare.
Supergott! Eftersom vi hade massa god sallad och dressing på.
Ja det var väl min dag det. Och har dessutom lämnat min nya dator till min
bror som ska fixa om den lite. Tror även att han skulle lägga in en lite nyare
photoshop än vad jag redan hade. Yeah yeah, det var allt från mig.
Kanske skriver mer imorgon om jag orkar. Vi får se! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Angelica

jääävlar vad tidiigt du vaknde :P eller började jobbet menade jag

2009-06-01 @ 00:51:49
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0