lugn lördag

Jag vet inte om bilderna från idag ska tala för sig själv eller om jag kanske
borde berätta lite. Mm, jag kan berätta lite.
Min dag har varit hyffsat lugn. Jag var hem till mamma en sväng idag eftersom
hon sticker till Norge imorgon bitti igen, (hon jobbar där).
När jag kom hem igen så skickade jag ett litet roligt mms till mamma, där jag
hade tagit kort på min fot och frågade vilken punkt det var jag hade ont på.
Jag har nämligen haft ont under ena foten i typ två dagar nu och mamma är
utbildad zoonterapeft (stavning?) så hon vet det mesta. 
Sedan på kvällen så tutta vi på grillen och började grilla grillspett, jättegott!

Ja, det var väl min dag. + tradera (hehe) mitt andra hem som sagt.
Och jag har fått tag på världens snyggaste klänningar som jag hoppas att jag
vinner auktionen på. Åh vad glad jag skulle bli om de blev mina!
Godnatt och kram!

Kommentarer
Postat av: Jennica

sv: hahaha ja okej, great :)

2009-05-10 @ 01:09:06
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: paula

VÅRT SAMTAL HAHAHAHAH!

<3

2009-05-10 @ 01:19:45
URL: http://paaulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0