my day

Idag har jag haft en väldigt bra dag, om man bortser min träningsvärk.
Idag har jag spenderat dagen med min älskling och hans bror. Först
åkte jag och min darling till frisören och klippte/färgade håret. Både han
och jag. Och mitt hår blev mycket bättre än innan. Tur det!
Och efter det åkte vi hem och hämtade älsklingens brorsa och så åkte
vi till insjön och lunchade på petterssons och jag gick även in på kicks
och köpte ny foundation och blev sminkad, (eller ja, tester).
Efter det så drog vi till borlänge där min darlings bror skulle köpa ny dator
men de hade ingen där så då åkte vi vidare till falun där den fanns.
Så då fick jag hans gamla. Wiho, en aning bättre än min antar jag =)
Så nu är jag ganska trött, kunde knappt sova inatt.
Så nu ska jag nog kila vidare och hitta på något innan jag somnar framför
datorn. Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0