ibland är det kul att jobba

Söndag idag då. Så jävla tråkigt, för då vet man att det är måndag imorgon.
Jag vill inte ha måndag. Jag vill ha tisdag, onsdag, torsdag, fredag och helg.
Denna vecka kommer bli väldigt lugn tror jag. Med tanke på att det är bara
måndagen vi går full dag. Tors-Fre då är vi lediga. Riktigt skönt alltså.

Inatt har jag haft väldigt ont i huvudet. Det gick knappt att sova p.g.a
huvudvärken, och bättre blev det ju inte heller när en massa människor kom
och skrek ute på noret mitt i natten.

Anyway
, idag har jag i alla fall jobbat. Det gick hyffsat bra faktiskt. Vi slutade i
bra tid. Det är så kul att jobba ibland med vissa människor. Det är ett stort plus.
Nu skulle jag egentligen börja med mitt svenska arbete, men jag orkar fan inte.
Uhhh.. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0