vår första egna grillning för iår

Hello bloggen!

Ikväll har jag laddat upp lite auktioner på tradera. Hoppas någon blir
intresserad och lägger bud. Gör så för att ha råd med min nya telefon
jag vill ha. Är så himla sugen på den nu, och jag har bestämt mig för den.

Åh vilken god middag jag gjorde idag!
Jag och älskling drog iväg och skulle handla mat och då fick vi värsta
idén och köpte massa Flintastekar och sedan drog vidare till macken
och köpte en riktig grill och massa grillkol och sen drog vi igång grillen
och började grilla. Fyfan vad gott det var. Det blev Flintastek, Potatissallad
och vanlig sallad med salladsdressing över. Då blev magen jätte glad.

Annars så har jag väl hängt här vid datorn största delen av dagen och
lagt bud på olika grejer på tradera. Jag är helt beroende av tradera.
Man hittar något nytt man vill ha varje dag och tillslut kan man inte bestämma
sig vad som är viktigast att ha och vad man har råd med. Det är så kul!
Bli medlem där ni med så får ni se hur beroendeframkallande det är.
Haha

Nu ska jag göra mig iordning inför sängen, snart sooovdags!
Kramis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0