10.11.09

Kul att hon ens hör av sig. Börjar bli lite irreterande. Förlåt, men det gör faktiskt det.
Man kan ha mycket att göra (runt om kring sig), men för det tar det inte all tid i världen
till att ringa och säga till. Eller skicka ett litet sms. Man vill ju veta. Åh

Anyway.
Sitter här framför datorn en snabbis. Har precis tryckt i mig två smörgåsar och lite varm o´boy.
Nu ska jag snart ta mig i kragen och göra iordning mig. Skirver mer sedan idag. Kram!


Ps. För den som inte vet så kommer Darin att vara med i Melodifestivalen. Grymt kul!
Hoppas han vinner hela skiten. Han är fortfarande min största idol och kommer alltid att vara!

Kommentarer
Postat av: n e l l y . [ fotoblogg ]

sv: hihi :) hänt idag dåe? ;D

2009-11-10 @ 15:06:49
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0