det är inte lätt när det är svårt

Hello!
Seg uppdatering som vanligt, jag vet. Men jag har pluggat och har jävligt stressigt med
allt just nu, eller ja, nu och en tid framöver. Jättejobbigt verkligen. Det tar på krafterna
något enormt. Får väl unna mig själv en lugn dag sedan och relaxa lite bara.

Jag står i två olika faser just nu. Två svåra faser. Jag vet inte hur någonting kommer bli
framöver och det känns jobbigt. Antingen ska jag hinna plugga upp mina betyg innan
december eller så ska jag skita i dom och ge mig ut på andra äventyr. Och det äventyret,
om det nu blir av vill jag inte berätta förens det är bestämt.
Jag vill iväg på det där äventyret mer än något annat. Vi får se hur det blir och ser ut.

Nu ska jag ut och hämta resten av tvätten i tvättstugan och sedan ska jag plugga lite
andra saker. Ha en mysig höst kväll!

Kommentarer
Postat av: n e l l y . [ fotoblogg ]

sv: hihi jaoo :)



Just nu lyssnar jag på musik och äter en dumle :) vad gör du själv? kram!

2009-11-25 @ 16:17:49
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0