hair color

Gick upp förtidigt idag. Ja, man kan göra det ibland. Nej, men jag fick för mig att
jag skulle vara på utvecklingssamtal kl. 8.30 men det var tydligen 9.30!
Känner mig lite småfebrig och trött idag. Hade huvudvärk igår och hade även väldigt
svårt för att somna inatt, trots att jag var hur trött som helst. Man kanske håller på att
bli sjuk? Skulle inte förvåna mig.

Har ingenting speciellt inplanerat idag. Ska nog hem till mamma en sväng tror jag och
ska nog fråga henne om hon har lust att köpa hårfärg till mig så jag kan färga om håret
lite. Färgen i mitt hår börjar bli jättefult. Typ utnött. Ljusorange/brun nästan, med lite utväxt.
Yeah sexigt liksom, hehe.
Tror jag ska ha någon brun färg med lite lila aktigt färg i, eller också med lite röd ton. Vi får se.
Men jag gillar så att det ser nyfärgat och fräsht ut. Det är så himla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0