ibland är jag vilsen i mina tankar, därför slutar det såhär

Äntligen helg! Har ni några planer för helger? Själv har jag bara planer på att försöka
pussa och krama sönder min älskling innan han drar iväg en natt. I know, en natt, men
det känns som hela världen går under, bara för en natt. Men jag ska klara mig.
Dessutom är det ju inte förens på söndag så.. plus att min lillasyster kommer hit och jag
ska hitta på något skoj med henne. Ge gärna förslag på vad jag och hon ska hitta på.
Funderar på film, gottis, och middag ute? Men jag vet inte..

Nååå, vad händer idag? Jag funderar på att gotta till det till mig och älskling, men vi får se.
Nej, ingenting som har med sex att göra om ni tolkar det så..

Ibland är jag riktigt knäpp. För ibland så tänker jag förmycket och planerar för mig själv
hur jag vill bo och hur allt ska se ut. Jag älskar att bo hemmifrån och få göra allt själv.
Vet ni vilken frihet det är eller? Även om det är drygt att städa och tvätta och allt vad det
nu är, så är det mycket roligare att göra det när man bor själv. För då vet man att ingen
kommer och stökar ner, och man tvättar sin egen tvätt.
Kan säga att jag kommer nog aldrig flytta hem igen. Jag känner att jag vill ha frihet och
kunna klara mig själv. Även om jag nu säkert kommer sova hemma någongång. Men aldrig
flytta hem. Nej, det kommer jag aldrig göra. Jag är helt fast i det här.
Och nu fattar ni inte ens vad jag skriver längre. Inte jag heller, haha.
Nej, nu får det bli ett avslut. Förstår att detta måste vara det tråkigaste inlägget någonsin.
Men sånt får ni ta ibland. Man är inte alltid bra på att skriva, hehe.

Klart slut. Hejdå! :-)


Kommentarer
Postat av: n e l l y . [FOTOBLOGG]

sv: aa mums! :)



jassåå, aha , okej! ^^

2009-11-27 @ 16:01:51
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0