middag

Hola!

Håller på med middagen. Vet ni vad det blir? Något väldigt gott faktiskt, nämligen
stinas kyckling, ris och currysås. Visst är det gott? Jag älskar det!
Vad har ni för middags planer idag då?

Och vet ni? Min pojkvän har tagit hem lussekatter från jobbet. Anar ni hur gott det är
eller? Haha, ja såklart ni vet hur gott det är.
+ Att jag har köpt massor med frukt. Gud så gott. Så nu ska jag smälla i mig en liten
choklad bit och sedan jämna ut det med massa frukt, haha.
Men jag tränar ju också så det gör ingenting med den där lilla choklad biten, för jag äter
ju inte onyttiga saker så ofta ändå.

Nu ska jag ner och kika på maten. Hoppas ni får god mat idag också!

Adios!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0