min pojkvän har nått som inte ni har

Hejhej!
Lördag idag. Skönt med helg! Har varit på middag hemma hos Pelle idag (robins pappa).
Det var väldigt god mat. Någon liknande tacopaj åt vi.
Annars så har vi inte gjort så mycket idag. Åkt runt och visat upp älsklingens nya bil.
Han har köpt sig en hummer. Så himla snygg! Så nu får jag skryta lite, men min pojkvän
har faktiskt världens coolaste bil. Den ni.. hehe. Har era pojkvänner också sånna grejer?
Hmm, det tror jag nog inte.. HE HE! Och den är nästan helt ny!! :D

Ja, vad mer? Hmm..
Imorgon är det jobb som gäller. Tror vi slutar i hyffsat bra tid. Kanske runt 11-11.30 om vi
har tur. Men nu ska jag fortsätta här. Hejdå!♥

Kommentarer
Postat av: DELLA

sv: Okej :)

Mjo, sitter och funderar på hur julens glädje har försvunnit

2009-11-15 @ 11:46:26
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0