seg dag

Dagen har varit sådär.. nej vad negativ jag låter. Okej, dagen har varit helt okej!
Var hos tandläkaren imorse och han är nog den bästa jag varit hos. Fan vad duktig
han var. Och berättade jätte invecklade saker om hur tanden var osv. As najs.
Sedan var det film lektion, mindre najs. Jävligt seg lektion. Hade inget storyboard,
ingen filmkamera eller något förens två timmar senare så att vi bara hade 1 timma
på oss och filma och klippa. Tack gode gud för att vi är klara nu i alla fall.
Sedan var det engelska. Ja, vi hade prov. Det gick åt pipan tror jag. Vill inte hoppas
på ett G.. nej, jag vill inte. Men jag vill ha ett. Buhu

På söndag åker min älskling iväg. Hur ska jag kunna sova utan honom? Jag vet hur
det låter från er som har långdistans förhållande. Men jag är beroende av min snutte,
och är van att han alltid finns bredvid mig i sängen. Men jag ska klara det en natt
och ha min söta lillasyster här istället. Så det ska bli kul ändå.
Blir väl mys med massa chips och gott och se på roliga filmer. Kanske ut och käka
eller nått. Vi får se!

Nu ska jag i alla fall njuta av tiden här tillsammans med min pojkvän. Han är världens
bästa och även världens mysigaste att pussa på. Men nej, ni får inte låna honom, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0