sick and tired

Har verkligen mått pyton de senaste dagarna. Idag när jag kom hem från skolan så
började jag frysa som en tog, hade sprängandes huvudvärk och spydde. Så just nu
räknas jag som sjuk och imorgon bär det av till vårdcentralen för att kika vad det kan
vara. Det kan ju vara svininfluensan, det vet man ju inte. Dock är inte jag i riskgruppen
och kommer antagligen inte drabbas så himla starkt av den. Men det är bäst att kolla
upp det och OM det skulle vara svininfluensan så får jag säkert medicin för den så att
jag inte smittar de som verkligen är känsliga. Men jag funderar mest på om det är migrän,
men ändå inte, eller nej, jag vet inte. Får väl se imorgon. Om vårdcentralen här ens är
så himla duktiga och kan lista ut vad det är. Ibland chansar de ju bara.

Så kan det vara. Men men.
Annars så har jag jobbat på ganska bra idag i skolan tycker jag. Kände mig väldigt nöjd
med min insats på svenskan. Vi håller på att analysera olika noveller. Likheter och olikheter.
Känns som att det gick bra, jag är inte klar men inte heller långt ifrån. Jag känner mig
nöjd hittills, och det är väl det som räknas?

Just nu mår jag pyttelite bättre. Har fått i mig lite mat och starkvinsglögg, godast ever!!
Och nu så belönar jag mig med lite choklad. Mjo, jag vet.. Men ibland får man.
Det mår man bra av, i små mängder. Så länge man tränar, kan man alltid unna sig något
litet då och då. Så är det.

Jag gillar verkligen att blogga, och att jag inte har bloggat så mycket de senaste dagarna
är just för att jag inte har mått så bra. Jag har inte varit ledsen, utan mer sjuk i kroppen.
Och jag hoppas ni förstår mig. Jag ska uppdatera så mycket som möjligt, så fort jag känner
att jag orkar och är på humör. Ha en trevlig lördags kväll, i love to blog! (Säger man så?, haha)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska du säga? :D

Det är jessica som har gjort den "ramen"... Vet inte hur.. Men går väl att fixa i paint i guess ;)

2009-11-12 @ 19:53:50
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0