sunday

Har jobbat idag, lagat middag och även powernapat så jag har inte hunnit blogga något.
Imorgon är det plugg som gäller igen. Så jävla tråkigt verkligen! Media är nog bland det
tråkigaste som finns. Känns som att jag bara vill lägga av helt med det just nu. Fy.. !
Kan uppmana er andra som vill söka till media, att media är inte alls så roligt som man tror.

Nu ska jag ta mig ett kallt glas med vatten (är supertörstig) och sedan äta upp resten av
chipsen och godiset som är kvar från helgen. Imorgon är det vardag igen, så då blir det
inge snask. Nope! Det gäller bara på helgerna, men visst, blir jag sugen får jag väl unna mig
men ska ändå gålla mig ifrån det. Gym tomorrow! Wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0