svininfluensan

Har mått uselt idag. Gick hem tidigare med dunkande huvudvärk
och yrsel. La mig och sov en stund och det gick inte över, så då tog
jag mig två tro och somnade om, och nu mår jag bra igen. Sköönt!

Många pratar hela tiden om svininfluensan. Vissa är rädda, andra inte.
Jag är en utav dom som inte tänker vaccinera mig. Just p.g.a att jag
har hört mer elände om vaccinet än utan vaccinet. Så jag klarar mig
utan, anser jag. Och jag verkar inte vara en utav de i riskgrupperna
heller, så det känns ju skönt.
Imorgon är det i alla fall information om svininfluensan i skolan, och
alla måste gå dit oavsett om man redan har bestämt sig för att inte ta
vaccinet. Visst, det är väl bra att få riktig information om den, men de
kommer endå inte kunna ändra mitt beslut. För det har jag redan tagit.

Ska ni vaccinera er, eller har ni redan gjort det?

 


Kommentarer
Postat av: J E S I (jesi.blogg.se)

jag tänker inte heller göra det :S

2009-11-03 @ 18:59:42
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: thilda

jag ska inte göra det. är i risksonen med min astma och ålder, men jag är allergisk mot ägg som vaccinet innehåller. haha fel hur jag än gör :')

2009-11-08 @ 21:04:36
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0