torsdag, snart helg!

Åh vad najs! Ingen bio idag. Tack att du sa det Fridah, du räddade nästan min dag.
Dock har jag tandläkaren kvar, ska dit om ca. 20 min och jag är mer än supernervös.
Jag har en riktig tandläkar skräck. Just för att förra tandläkaren jag hade tog det inte
lugnt utan fortsatte jobbet trots att jag lågt och skrek och grinade i stolen. Och det
gjorde mig rädd på riktigt.

Men nu har jag ju bytt tandläkare till privat tandläkare och hoppas dom är mycket bättre.
Dom sägs vara mycket bättre för dom har mer tid med pasienterna än de andra.
Vilket är bra.

Men nu ska jag platta håret och fixa det sista så skriver jag kanske lite mer sedan idag!
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp det gör jag, sporlife Ullevi. ligger nära min skola! :)

2009-11-26 @ 10:44:32
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0