torsdag

Hej bloggen!
Jag var inte alls på topp igår. Gick hem från skolan vid lunchtid p.g.a jag var småfebrig,
huvudvärk och helt skakis i hela kroppen. Jag fick treo hemma hos mamma och sedan
vandrade jag hem till älskling igen och la mig och sov en lång stund.
Sedan ringde mamma mig och ville ha med mig till insjön. Och jag tackade ja, för att jag
ville komma ut och få frisk luft och att huvudvärken kanske skulle försvinna då.
Och det gjorde den. Så himla skönt.
Mamma köpte toning till mig. Det blev typ mörklila, eller brun med lila nyans kanske man
säger? Men anyway, jag tycker själv att det blev rätt snyggt. Jag gillar sådana färger till hår.

Nu ska jag sätta på mig min tröja och sedan släppa ut håret från toffsen och sedan bege mig
mot skolan. Hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0