wierd

Vill ni veta en sak?
Denna dagen har varit riktigt konstig. Det började med att jag skulle gå
och gymma och hittade inte mitt gymkort i fickan där jag hade kortet
senast igår. Fick såklart lite panik och rotade runt i allt och ingenting.
Eftersom både mitt legg och bankkort var borta då med, (de tre korten
låg tillsammans i ena fickan).
Jag hade hängt av mig jackan igår i skolan och trodde då att någon såklart
hade snott mina kort. Så idag gick jag till banken och spärrade kortet så att
ingen skulle kunna använda det och gick även till polisen och gjorde en
polisanmälan för att det skulle vara stulet.
Direkt efter att jag hade gjort dessa saker så hade jag väldigt bråttom
tillbaka till skolan eftersom jag redan var försenad. Och när jag kommer
tillbaka så frågar jag Hasse (ena läraren) om han hade sett till mina kort
för att jag sa att dom försvann därifrån igår. Han frågade om jag hade kollat
i soffan eftersom jag mådde jätte dåligt igår och satt och halvsov där igår.
Så jag och Hasse gick dit tillsammans och började gräva i soffan och Hasse
böjer sig ner under soffan och får se att mina älskade kort sitter fastklämda
under soffan. VILKEN LÄTTNAD ALLTSÅ!!
Att göra ett nytt legg kostar runt 400kr, men nu slapp jag som sagt att skaffa
ett nytt. Gud så lättad och framförallt glad jag blev när de kom fram igen.
Så att imorgon blir det att gå till banken och skämmas och be om ett nytt kort.

Så det var min dag. Hur var eran?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohja, äntligen :>

2009-11-04 @ 21:01:01
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: e l i n

bara fint ! själv då? :))

2009-11-04 @ 21:13:03
URL: http://yelin.blogg.se/
Postat av: e l i n

men så bra!:)

2009-11-04 @ 21:16:24
URL: http://yelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0