bloggens utsida är tråkig

Jag är nog världens tröttaste människa just nu. Är helt slut efter dagen.
Det känns verkligen att jag har ansträngt mig för mycket med allt runt om kring.
Och just för tillfället är jag nog även världens mest tråkigaste människa.
Har inget roligt att skriva fast att jag egentligen vill. Det är nog bloggens
utseende som lär piggas upp, då blir jag nog gladare och skriver mer. 
Bloggen känns bara så himla trist just nu..

Jag tog aldrig någon dusch förut, eftersom allt annat kom i vägen, så nu ska jag
ta en härlig varm dusch, hoppa i mina gosiga myskläder och göra iordning dipp
och sedan bara sitta och njuta av fredagskvällen med några ljus tända vid min sida.

Ja, det är min kväll. Chips, dipp, läsk, myskläder och värmeljus! ..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är en kille här ute där jag bor som har krockat med en bil när han körde moppe och dog.

Han kanske bodde i vallentuna innan, vet inte. Men har bott här i några år nu i alla fall.

Det är skit hemskt. Usch.

2009-10-16 @ 19:07:54
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0