en till dag avklarad

Åh äntligen hemma.. Och jag är supertrött.
Men det gick i alla fall bra på radion idag. Vi klarade oss helt själva med allting.
Vi är proffs nu, hehe. Nej, men bra för att vara nybörjare.

Ska nog kanske vila en sväng nu och sedan dra iväg för ett gympass. Måste
röra mig.. hihi. Jag gymmar fasta dagar. Jag har valt samma dagar som min
pojkvän gymmar, dock gymmar vi på olika gym och olika tider, (but hey, same
day) så de dagar jag gymmar är Måndag, Onsdag och Fredag. Och när skolan är
igång så har jag idrott på Tisdagar, så jag får ju hyssat bra med träning ändå. =)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jao, den har vart som alla andra dagar :P haha, självdå?

2009-10-07 @ 16:41:29
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0