fan

Ibland blir jag bara så himla arg. På småsaker. Som just nu.
Att vår lärare ändrar vårat schema, samma tider som innan MEN ändrar
så att vi börjar senare på onsdagar, vilket betyder att vid den tiden vi börjar
har jag inlagt på mitt schema att jag ska gymma.
Och det gör mig otroligt arg/besviken/ledsen. Och det betyder att jag går till
klockan fyra på eftermiddagen och efter det får jag gymma, istället för att
gymma på morgonen då vi har hål.
Annars har jag ett annat alternativ att välja. Gymma över lunchen. Men hur bra
låter det egentligen? Då får jag ta med mig lunch varenda onsdag istället för
att äta i skolan.
Ja, jag vet att jag låter värsta dramatisk över det där lilla. Men det där lilla är så
himla stort för mig just nu. Åh, jag vill bara skrika.. Eller dra henne i håret.
Ja, det är vad jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0