Flickan - trailer

Såg nyss ett filmklipp. Det var nog det läskigaste klippet jag sett på
mycket länge. Flickan som nu var huvudrollen var en kopia av min lillasyster.
Jag fick en stor klump i magen när jag såg klippet och tänkte ''vad gör min
syster där?'' och blev helt paff.

Min lillasyster betyder otroligt mycket för mig. Jag skulle aldrig klara av att förlora
henne. Hon är min lilla guldklimp, och även den enda systern jag har.
Just därför tycker jag att det känns svårt att kolla på klippet för att jag tycker att
det känns så obehagligt att se någon som ser så lika ut som min egna lilla söta
syster. Det känns bara så konstigt!
Ni som redan har träffat min syster förut, ni kommer se det ni med!
Så himla läskigt!!




Kommentarer
Postat av: Angelica

haha men vad läskigt !

2009-10-24 @ 16:05:54
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0