FM 103.4

Det blev ingenting av den där uppgiften haha. Vi kunde inte börja med
den, för att vi måste intervjua vår handledare och hon är ju typ aldrig
här så det skiter sig, hehe. Vi tar den senare, någondag.
Har i alla fall blivit klar med mitt fem i rad. Det blev om beyoncé.
Man väljer en speciell artist, vilket blev Beyoncé den här gången och då
väljer man ut fem låtar med henne och tar fram fakta om henne och
presenterar henne, vem hon är och vad hon har gjort i livet osv. Rätt kul
faktiskt. Så ni som vill höra på Beyoncé sätter igång radion vid kl 12.00
på FM 103,4.

Nu ska jag läsa igenom allt en gång till, sen kör vi! Önska mig lycka till!!

Ps. Kom på en sak. Vet ni hur ont jag har i magen idag eller? Världens
träningsvärk. Körde stenhårt med magen igår på gymmet. Jag kan inte
skratta för då spänner min mage så att jag bara vill gråta istället, haha.
Men det är ju bara ett bevis på att jag har rört mig!!! Hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

ah kanske det :)

2009-10-20 @ 12:41:31
URL: http://honheteremelie.blogg.se/
Postat av: Victoria

:)

2009-10-20 @ 17:08:20
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0