första oktober

Har blivit dåligt bloggande från min sida, men det kommer bli bättre.
Idag har jag en vilo-dag från gymmningen. Får inte träna för mycket, kroppen
lär vila emellanåt. Men imorgon blir det nog att gymma igen.
Det går skit bra, och jag tycker det är superkul. Känner mig så glad och stolt när
jag har gymmat klart.

Idag blir det att plugga en hel del. Har spanska prov imorgon. Jag tror inte jag
kommer klara provet, men jag ska försöka.
Jag har läst spanska tidigare så jag har ju en liten grund i mig ändå. Men det var
mycket nya och svåra saker vi ska göra nu, men det gäller väl bara att bita ihop
och försöka. Svårare än så är det ju inte.

Men nu ska jag fortsätta med allt här hemma så skriver jag kanske lite senare♥


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: jaha, lät skoj :P Vad är APU? XD Jag är bara på prao i en vecka, är på ett dagis ^^

2009-10-01 @ 15:27:04
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa :) jag ska köpa en sån imorgon så kommer bli fattiglapp! buhu

2009-10-01 @ 17:33:52
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0