hålet driver mig till vansinne

Nu är jag hemma. Ja, och ni vet inte vad jag har gjort, hehe.
Nej jag har inte gjort något speciellt, vi har bara varit iväg till borlänge
och käkat lunch. Bara för att komma ut lite. Det var kul.
Annars så har jag inte gjort ett dugg idag.

Imorgon ska älskling med mig till gymmet och göra ett gymschema till mig.
Han lär vara med och se vad jag orkar osv. Så det kommer nog bli bra =)

Och just ja. Jag håller på att bli galen. Jag har världens största hål i ena min
tand, och då menar jag verkligen världens största hål. Och hålet kliar som
sjutton. Jag blir helt tokig. Vill nästan bara dra ut tanden.

VAd roligt inlägg, haha. Nej, jag förstår om ni inte vill läsa. Har inget kul att
komma med idag. Inte hittills i alla fall. Men ni får ha det så bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0